L’any 2011 van passar pel programa SEFED que gestiona Grameimpuls un total de 68 persones. De totes elles, han trobat feina 39 participants el que suposa un 65% d’inserció sobre les places assignades.
El programa SEFED té com a finalitat capacitar persones en el camp de l'administració i la gestió empresarial mitjançant la metodologia de la simulació d'empreses, per la qual cosa l’aula formativa adopta la forma i distribució d’una oficina administrativa, convertint-se en una empresa fictícia que manté relacions comercials amb altres empreses simulades, venent els seus productes o serveis. Totes les empreses simulades formen una extensa xarxa a nivell de l'Estat espanyol i internacional.
L’objectiu és que l'alumnat aprengui en un context en el qual es viu l'ambient laboral i es desenvolupen les condicions d'una relació de treball. A la finalització del programa, l'alumnat te una formació global en les activitats d'una oficina administrativa amb coneixements de la diversitat de tasques que es realitzen, i amb una pràctica equiparable a l'experiència laboral real que li facilitarà la seva futura incorporació al món del treball. Paral·lelament l’alumnat s’acredita en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), incloent la realització de la prova oficial dins el contingut del curs.
Al llarg de l’any 2011 van passar pel programa SEFED un total de 68 persones (majoritàriament dones), 34 en cada semestre. De totes elles, han trobat feina 39 persones, 21 a la primera fase i 17 a la segona. D’una altra banda, 29 dels contractes realitzats, el que equival a un 78%, han estat dins l’àmbit administratiu.