actualitat

  • 24 | 04 | 2015

    Si vols saber com pensen i com decideixen les persones consumidores, aquesta formació t'ajudarà a entendre-les millor.

    El neuromàrqueting és una neurociència que serveix per entendre  el comportament de les persones consumidores i conèixer com prenen les seves decisions, convertint-se així en una eina estratègica per a les vendes. El dia 13 de maig  de 16.00 a 20.00  al Centre d'Empreses Can Peixauet (av. de la Generalitat, 99-101) s'impartirà la formació Neuromàrqueting: comprem emocionalment i ho justifiquem racionalment.

    La finalitat d'aquesta sessió és que les persones emprenedores i empresàries de la ciutat puguin millorar la comunicació a l'hora de negociar i vendre el seu servei o producte, fent servir el neuromàrqueting per reforçar el seu impacte a les vendes. Al següent link es pot ampliar la informació sobre el contingut que es tractarà durant les quatre hores que dura la formació.

    L'assistència és gratuïta però les places són limitades, per això, cal formalitzar la inscripció prèviament contactant  amb el Servei de Foment Empresarial a través del telèfon 93 466 52 24, presencialment a l'avinguda de la Generalitat, 99-101 o bé enviant un correu a l'adreça formacue@grameimpuls.cat. Serà necessari  aportar les següents dades: nom i cognoms, DNI/NIE, telèfon i adreça electrònica, situació laboral, data de naixement, població de residència, darrers estudis oficials cursats i, si es té empresa creada, el nom i la forma jurídica, de la mateixa.

    Etiquetes:

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades