actualitat

  • 10 | 01 | 2024

    Creixen un 20% les atencions de resposta ràpida durant el 2023

    De gener i fins al desembre, s’han gestionat 9.898 consultes i 11.487 trucades telefòniques

    El Servei d’Informació i Orientació Laboral ha atès 9.898 consultes de resposta ràpida durant el 2023, un 20% més que l’any anterior. En el mateix període, s’han rebut 11.487 trucades telefòniques -pràcticament, una mitjana de mil al mes- i s’han atès 2.924 persones a través del servei de cita prèvia, un 54% de les quals, dones.

    Les atencions directes o de resposta ràpida que es van gestionar durant 2023 van estar relacionades amb la sol·licitud d’informació a cursos, d’orientació laboral i/o l’assistència a tutories, entre d’altres. Es tracta d’atencions que requereixen una gestió al moment, és a dir, de persones que, sense cita prèvia, s’apropen a les oficines centrals de Can Xiquet per demanar informació sobre qualsevol qüestió relacionada amb l’orientació laboral. Després d’aquesta primera atenció, el personal tècnic les deriva a programes o altres recursos d’orientació laboral o les convoca a entrevistes posteriors atenent les seves necessitats.

    Atencions telemàtiques

    Pel que fa a les atencions presencials a Can Xiquet, el 54% les han rebut les dones i el 46% d’homes i la gran majoria (2.355 persones) són de Santa Coloma. Quant a les atencions telemàtiques, s’han assessorat a través d’aquest recurs 192 persones (6 de cada 10, dones) i s’han fet 43 tutories. Més informació al web www.grameimpuls.cat, a les xarxes socials, al telèfon 93 466 15 65 o a l’aplicació per a mòbils i tauletes de Grameimpuls.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades