actualitat

  • 7 | 07 | 2022

    El Servei d’Atenció Telemàtica atén 117 persones durant el primer semestre de l’any

    Entre els mesos de gener i juny també s'han gestionat 17 tutories per videotrucada

    El Servei d’Atenció Telemàtica de Grameimpuls ha atès 117 persones (87 dones i 30 homes) durant el primer semestre de l’any. El servei té com a objectiu orientar, acompanyar i assessorar en l’àmbit de la recerca de feina i la formació en modalitat telemàtica. A banda d’aquestes 117 entrevistes, entre gener i juny, també s’han gestionat 17 tutories per videotrucada.

    Per franges d’edat, un 65% de les persones que han estat ateses tenen entre 26 i 45 anys, el 32% tenen més de 45 anys i un 15% té menys de 25 anys. Pel que fa al nivell d’estudis els que més han utilitzat el servei són persones amb estudis primaris i/o l’ESO. D’aquestes 117 persones ateses 91 són de Santa Coloma, 9 de Barcelona i 7 de Badalona.

    Aquest servei s’afegeix als recursos presencials que s’ofereixen a la ciutadania en l’àmbit de l’orientació laboral. Les sessions estan dirigides per personal tècnic especialitzat en l’àmbit sociolaboral. Per rebre l’assessorament caldrà que les persones interessades entrin a la nostra pàgina web i demanin hora. En el moment de fer la reserva d’hora, se’ls demanarà que expliquin el motiu de la consulta i en quin format volen ser atesos, si mitjançant una trucada telefònica o bé una videotrucada.

    Per dubtes o aclariments, truqueu al 93 466 15 65 o bé envieu un correu electrònic a informacio@grameimpuls.cat

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades