actualitat

  • 14 | 12 | 2020

    El servei d’atenció telemàtica gestiona 157 assessoraments durant els primers mesos en funcionament

    El recurs, que es va posar en marxa a final de juny, té com a objectiu garantir l’acompanyament de les persones usuàries que estan en procés de cerca de feina i/o de formació

    El servei d’atenció telemàtica de Grameimpuls ha gestionat un total de 157 assessoraments, 113 entrevites i 44 tutories virtuals. El recurs, que es va posar en marxa a final de juny, té com a objectiu garantir l’acompanyament de les persones usuàries que estan en procés de cerca de feina i/o de formació en l’actual context, que obliga a reduir les cites presencials a causa de la pandèmia per coronavirus.

    Per franges d’edat, un 10% de les persones que han estat ateses tenen entre 15 i 25 anys, 57% tenen entre 26 i 45 anys i un 33% més de 45. Pel que fa al nivell d’estudis, la gran majoria tenen estudis primaris i/o l’ESO (39 en total) i estudis universitaris o equivalent (22). Les dones són les que més han fet servir aquest recurs: 72, respecte a 41 homes.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades