actualitat

  • 4 | 09 | 2020

    El servei d’atenció telemàtica d’ocupació gestiona prop d’una cinquantena d’assessoraments durant el primer mes en funcionament

    En total, s’han atès 27 persones, s’han realitzat 27 entrevistes i 18 tutories a través de videotrucada

    Un total de 45 assessoraments – 27 entrevistes i 18 tutories per videotrucada – s’han gestionat durant el primer mes de funcionament del servei d’atenció telemàtica d’ocupació de Grameimpuls. El recurs, que es va posar en marxa a final de juny, té com a objectiu garantir l’acompanyament de les persones usuàries que estan en procés de cerca de feina i/o de formació en l’actual context, que obliga a reduir les cites presencials a causa de la pandèmia per coronavirus. Entre final de juny i final de juliol s’han atès 27 persones en el marc d’aquest servei.

    Per franges d’edat, un 11% de les persones que han estat ateses tenen menys de 25 anys, 85% tenen entre 25 i 60 anys i un 4% més de 60. Pel que fa al nivell d’estudis, la gran majoria tenen estudis primaris i/o l’ESO (12 en total) i estudis universitaris (5).

     

    Atenció amb cita prèvia

    L’horari d’atenció és de 9 a 14h i de 15 a 19h amb cita prèvia i les persones usuàries poden escollir si volen ser ateses a través d’una trucada telefònica o bé una videotrucada. Per rebre l’assessorament cal que les persones interessades entrin a la pàgina web de Grameimpuls (www.grameimpuls.cat) i demanin cita prèvia. En el moment de fer la reserva d’hora, se’ls demanarà que expliquin el motiu de la consulta i en quin format volen ser atesos, si a través d’un truc per telèfon o per vídeo. Per dubtes o aclariments, truqueu al 93 466 15 65 o bé envieu un correu electrònic a informacio@grameimpuls.cat.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades