El Servei d’Informació i Orientació Laboral de Grameimpuls ha atès 1.051 persones els tres primers mesos de l’any, de les quals 1.015 han estat assessorades en modalitat presencial (470 homes i 545 dones) i 36 en format telemàtic (8 homes i 28 dones). En el mateix període, el nombre de consultes que s’han fet a través del Servei d’Atenció Immediata, és a dir, sense cita prèvia, ha estat de 2.092 i s’han gestionat 4.140 trucades, una mitjana de 1.380 al mes.
La majoria d’assessoraments atesos presencialment han estat relacionats amb els canals de recerca de feina, l’oferta formativa o els processos de selecció. Aquest recurs presencial es complementa amb el Servei d’Atenció Telemàtica en forma de trucada o videotrucada.
Més de 600 matriculacions a píndoles
Un altre dels serveis que deixa xifres molt positives és el de la Plataforma d’Orientació i Formació que, durant els tres primers mesos de l’any, ha sumat 602 inscripcions. En total, 320 persones – el 84% de les quals, dones – s’han interessat per alguna de les píndoles formatives que s’hi ofereixen. Les més demandades, però, han estat les del curs de preparació de l’ACTIC (115 persones s’han matriculat per fer el nivell mitjà i 50 per al nivell bàsic); la de gestió dels serveis en línia de Grameimpuls (25); la de preparació del mòdul de matemàtiques de nivell 2 (22) i la d’igualtat de gènere (21).
Més informació al web www.grameimpuls.cat, al telèfon 93 466 15 65 o a l’aplicació per a mòbils i tauletes de Grameimpuls.