actualitat

  • 11 | 07 | 2022

    El Servei d’Orientació Laboral atén gairebé 1.500 persones durant el primer semestre de l’any

    El nombre de consultes gestionades a través del Servei d’Atenció Immediata entre els mesos de gener i juny ha estat de 4.540

    El Servei d’Informació i Orientació Laboral de Grameimpuls ha atès, de manera presencial, 1.481 persones (815 dones i 666 homes) durant els primers sis mesos de l’any. En aquest primer semestre de l’any, el nombre de consultes que s’han fet a través del Servei d’Atenció Immediata, és a dir, sense cita prèvia, ha estat de 4.540 i s’han gestionat més de 6.000 trucades.

    Dels prop de 2.000 assessoraments fets a les oficines centrals, la majoria han estat relacionats amb els canals de recerca de feina, l’oferta formativa o els processos de selecció. Aquest recurs presencial es complementa amb el Servei d’Atenció Telemàtica que, des del maig del 2020, s’ofereix a la ciutadania en forma de trucada o videotrucada.

    Més del 80% de les persones ateses són de Santa Coloma

    D’aquestes 1481 persones ateses de forma presencial, 1240 són de Santa Coloma. O cosa que és el mateix un 83,7% són gent de la ciutat. Seguit molt de lluny per persones de Badalona (121 persones que són el 8,1%) i Barcelona (80 persones ateses que són el 5,4%). Les sessions que s’han fet des de Servei d’informació i orientació estan dirigides per personal tècnic especialitzat en l’àmbit sociolaboral. Si voleu més informació podeu enviar un correu electrònic a informacio@grameimpuls.cat, trucar al telèfon 93 466 15 65 o consultar  l’aplicació per a mòbils i tauletes de Grameimpuls.

     

     

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades