actualitat

  • 11 | 07 | 2023

    El Servei d’Informació i Orientació Laboral de Grameimpuls ha atès, de manera presencial, 1.874 persones durant els primers sis mesos de l’any. Es tracta d’un 16% més que en el mateix període de l’any anterior. En aquest primer semestre de 2023, el nombre de consultes que s’han fet a través del Servei d’Atenció Immediata, és a dir, sense cita prèvia, ha estat de 4.417 (un 52% de les persones ateses han estat dones) i s’han gestionat prop de 7.400 trucades, un 27% més que al 2022.

    Els prop de 2.000 assessoraments fets a les oficines centrals han estat relacionats amb els canals de recerca de feina, l’oferta formativa o els processos de selecció. Aquest recurs presencial es complementa amb el Servei d’Atenció Telemàtica que, des del maig del 2020, s’ofereix a la ciutadania en forma de trucada o videotrucada. En aquest sentit, i des de gener i fins al 30 de juny, s’han atès 85 persones i s’han realitzat 29 tutories en modalitat virtual mitjançant el servei. Més informació al 93 466 15 65.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades