actualitat

  • 6 | 07 | 2021

    El Servei d’Orientació Laboral atén més de 2.000 persones els primers sis mesos de l’any

    En el mateix període, el nombre de consultes gestionades a través del Servei d’Atenció Immediata ha estat de 7.777

    El Servei d’Informació i Orientació Laboral de Grameimpuls ha atès 2.133 persones els primers sis mesos de l’any, de les quals 1.991 (941 homes i 1.050 dones) han estat assessorades en modalitat presencial i 142 (61 homes i 81 dones) en format telemàtic. En el mateix període, el nombre de consultes que s’han fet a través del Servei d’Atenció Immediata, és a dir, sense cita prèvia, ha estat de 7.777 (46% d’homes i un 54% dones) i s’han gestionat més de 10.000 trucades, el que significa que se n’han atès més de 1.600 de mitjana al mes des de gener.

    Dels prop de 2.000 assessoraments fets a les oficines centrals, la majoria han estat relacionats amb els canals de recerca de feina, l’oferta formativa o els processos de selecció. Aquest recurs presencial es complementa amb el Servei d’Atenció Telemàtica que, des del maig de l’any passat, s’ofereix a la ciutadania en forma de trucada o videotrucada.

    Personal especialitzat

    Per procedència, la majoria de les persones que han estat ateses de forma presencial o telemàtica són de Santa Coloma (82,7%). Les sessions estan dirigides per personal tècnic especialitzat en l’àmbit sociolaboral. Més informació al web www.grameimpuls.cat, al telèfon 93 466 15 65 o a l’aplicació per a mòbils i tauletes de Grameimpuls.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades