actualitat

  • 14 | 07 | 2020

    El Servei Local d’Ocupació atén més de 5.300 trucades durant l’estat d’alarma

    Des del 16 de març i fins al 19 de juny s’han gestionat 885 trucades de recepció, s’han realitzat 2.748 trucades de seguiment i 1.709 atencions telemàtiques

    El Servei Local d’Ocupació de Grameimpuls ha atès més de 5.300 trucades durant l’estat d’alarma per la COVID-19. Des del 16 de març i fins al 19 de juny, s’han gestionat 885 trucades a través de la centraleta, s’han realitzat 2.748 trucades de seguiment per part de l’equip tècnic i s’han fet 1.709 atencions telemàtiques (per trucada o videotrucada). A aquestes xifres s’han d’afegir les atencions presencials que s’han realitzat des de l’obertura de les oficines, el passat 25 de maig. Des d’aleshores i fins al 19 de juny, s’han atès 600 persones.

    La crisi del coronavirus no ha afectat l’atenció i l’assessorament que l’empresa municipal ofereix a la ciutadania de Santa Coloma. Des de l’inici de l’estat d’alarma, els serveis d’orientació laboral, formació, intermediació i emprenedoria s’han ofert de manera telemàtica. A més, s’ha ampliat el catàleg de cursos de formació del Servei d’Orientació en línia. Actualment, estan disponibles 26 píndoles formatives, 2 itineraris formatius, un curs de competències bàsiques digitals i 3 monogràfics també de digitalització adreçats a les dones.

     

    Més de 450 assessoraments

    Durant l’estat d’alarma, el nostre Servei de Foment Empresarial ha realitzat 452 assessoraments i ha acompanyat 231 empreses i/o projectes empresarials. En el mateix període, s’han realitzat 8 formacions en streaming en què han participat 135 persones.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades