actualitat

  • 15 | 04 | 2024

    Els tràmits al Registre General de Cooperatives passen a format electrònic

    A partir del 9 de maig, no s’acceptarà la presentació de cap escriptura pública en paper

    Novetats en la tramitació de procediments al Registre General de Cooperatives. A partir del 9 de maig, les cooperatives hauran de fer els tràmits de manera 100% electrònica i el Registre no acceptarà la presentació de cap escriptura pública en suport paper. Les cooperatives hauran de demanar a la notaria les escriptures electròniques amb el codi CSV que avala l’autenticitat del document.

    Els acords en que cal escriptura notarial per fer la inscripció al Registre són, entre d’altres, els següents: la constitució de la societat; la modificació dels estatuts; el canvi de domicili que comporti canvi de municipi; l’acord de dissolució de la cooperativa, el nomenament de l’òrgan de liquidació i la dissolució de la societat; l’acord de transformació de la cooperativa en qualsevol altra entitat o classe de cooperativa; el nomenament o el cessament de persones membres de la direcció o l’atorgament de poders i delegacions de facultats, i també les seves modificacions.

     

    Assessorament al Punt Coop de Grameimpuls  

    Sobre aquestes novetats, així com sobre qualsevol altre aspecte a l’hora de crear una cooperativa, us podreu informar al Punt Coop de Grameimpuls, en el marc del programa Ateneu Cooperatiu. Per ampliar la informació podeu contactar amb ateneu@grameimpuls.cat o per telèfon al 93 466 52 24.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades