actualitat

  • 27 | 06 | 2017

    L’oferta formativa de Grameimpuls del proper semestre ja està programada. Les sessions, adreçades a persones emprenedores i empresàries, són gratuïtes i serveixen per millorar les competències i habilitats, a més de ser espais de networking. La primera sessió d’aquest segon semestre està dedicada a Linkedin i s’ha programat per a l’11 de juliol.

    En l’àmbit de les xarxes social i l’optimització de les noves tecnologies també s’engloba el taller de 8 sessions dedicat a crear una botiga virtual. L’acció es desenvoluparà al llarg del mes de novembre ((7 i 9, 14 i 16, 21 i 23 i 28 i 30) i permetrà les persones assistents a conèixer les formes de comercialització electrònica per a la venda a internet.

    La programació formativa del segon semestre també inclou accions per millorar les habilitats socials amb la píndola Les noves habilitats directives del món global (3 d’octubre) o per a la creació d’empreses i normativa, com la sessió 10 coses +++ que els autònoms han de saber (20 de setembre) i Normativa i responsabilitats de les pàgines web i botigues on-line (13 i 20 de novembre). Com guanyar diners: models de negoci a internet i Treballem molt per guanyar poc, ambdues sobre estratègia i finances, completen el programa.

     

    Accions gratuïtes prèvia inscripció

    Totes les formacions es realitzaran al Servei de Foment Empresarial, Avinguda Generalitat, 99-10. L'assistència serà gratuïta prèvia inscripció ja que les places són limitades. La inscripció es pot tramitar al Servei de Foment Empresarial al telèfon 93 466 52 24, presencialment o bé enviant un correu a formacue@grameimpuls.cat. Serà imprescindible aportar nom i cognoms, DNI/NIE, telèfon i adreça electrònica, així com d'altres dades complementàries: situació laboral, data de naixement, població de residència, darrers estudis oficials cursats i, si es té empresa creada, el nom i la forma jurídica de la mateixa.

     

    La formació està organitzada per Grameimpuls, en col·laboració amb els Ajuntaments de Badalona i Sant Adrià del Besòs, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya i amb el finançament del Fons Social Europeo i el Ministerio de Empleo y Seguridad Social.  

    Etiquetes:

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades

    Comença la segona edició del Programa Consolida’t Barcelonès

    Aquesta iniciativa té com a objectiu millorar la competitivitat d’iniciatives empresarials del territori

    Un total de 275 persones participen a les sessions de cultura emprenedora durant el 2024

    Al llarg de l’any, s’ha programat 29 sessions, 5 més que l’any anterior

    Una vintena d’emprenedors participen al networking del Consolida’t

    La trobada ha posat en contacte participants de la convocatòria que finalitza amb persones que formen part de la llista d’espera per a la propera edició

    La CIBA acull una trobada amb les usuàries del coworking

    La trobada tindrà lloc el 16 de desembre a les 10 hores