Grameimpuls ha atès 5.817 consultes de resposta ràpida durant els tres trimestres de l’any, una mitjana de 646 al mes. Són atencions que requereixen una gestió al moment, és a dir, de persones que, sense cita prèvia, s’apropen a les oficines centrals de Can Xiquet per aclarir dubtes relacionats amb els processos de selecció, els cursos de formació o per sol·licitar assessorament en la tramitació de recursos laborals, entre d’altres.
Després d’aquesta atenció, el personal tècnic les deriva a programes o altres recursos d’orientació laboral o les convoca a entrevistes posteriors atenent les seves necessitats. Recordem que parlem d’atencions i no de persones perquè es pot donar el cas que una persona sol·liciti més d’una resposta ràpida al mes, tot i que no és l’habitual.
Servei de cita prèvia
El servei de cita prèvia ofereix una atenció personalitzada o bé a les oficines o bé de manera virtual. En els primers 9 mesos de l’any, s’han programat 2.028 entrevistes a través d’aquest servei. En el mateix període, s’han rebut 8.812 trucades.
Més informació al web www.grameimpuls.cat, a les xarxes socials, al telèfon 93 466 15 65 o a l’aplicació per a mòbils i tauletes de Grameimpuls.