actualitat

  • 14 | 10 | 2022

    Grameimpuls atén de mitjana 650 consultes de resposta ràpida al mes

    De gener i fins al setembre, s’han gestionat 5.817 atencions immediates

    Grameimpuls ha atès 5.817 consultes de resposta ràpida durant els tres trimestres de l’any, una mitjana de 646 al mes. Són atencions que requereixen una gestió al moment, és a dir, de persones que, sense cita prèvia, s’apropen a les oficines centrals de Can Xiquet per aclarir dubtes relacionats amb els processos de selecció, els cursos de formació o per sol·licitar assessorament en la tramitació de recursos laborals, entre d’altres.

    Després d’aquesta atenció, el personal tècnic les deriva a programes o altres recursos d’orientació laboral o les convoca a entrevistes posteriors atenent les seves necessitats. Recordem que parlem d’atencions i no de persones perquè es pot donar el cas que una persona sol·liciti més d’una resposta ràpida al mes, tot i que no és l’habitual.

    Servei de cita prèvia

    El servei de cita prèvia ofereix una atenció personalitzada o bé a les oficines o bé de manera virtual. En els primers 9 mesos de l’any, s’han programat 2.028 entrevistes a través d’aquest servei. En el mateix període, s’han rebut 8.812 trucades.

    Més informació al web www.grameimpuls.cat, a les xarxes socials, al telèfon 93 466 15 65 o a l’aplicació per a mòbils i tauletes de Grameimpuls.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades