TRANSPARÈNCIA
Des de 1989, Grameimpuls com a empresa de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, ha estat al servei de la ciutadania per promocionar l’ocupació i l’activitat empresarial. Al llarg d’aquests anys, Grameimpuls ofereix serveis en les activitats d’orientació laboral, formació ocupacional, borsa de treball, assessorament per a l’autoocupació i vivers d’empreses.
Grameimpuls és un referent i un recurs per a joves, dones, persones aturades, treballadors i treballadores que volen millorar professionalment, persones estrangeres, persones discapacitades, emprenedors i emprenedores, empreses de nova creació i consolidades i, en definitiva, per a tota la població activa de la ciutat.
La nostra missió: Oferir serveis de qualitat orientats a satisfer les necessitats de les persones i les empreses, en els àmbits de l’ocupació i la promoció empresarial.
Visió: Ser un referent d’innovació i qualitat en les activitats que desenvolupem, amb els valors que guien la nostra actuació.
Els nostres valors: responsabilitat, innovació, orientació de servei a la ciutadania i treball en equip.
Àmbit d’actuació: La seu central de Grameimpuls està ubicada al carrer de Rafael Casanova, 40, de Santa Coloma de Gramenet i disposa de altres set centres a la ciutat on també hi desenvolupa les seves activitats. L’àmbit d’actuació és municipal, tot i que participa en programes d’abast comarcal, nacional i internacional.
Grameimpuls disposa d’un Catàleg de 6 Cartes de Serveis redactades segons la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Aquest Catàleg incorpora 24 compromisos de qualitat per prestar aquests serveis, més enllà de les obligacions legals. Tots ells van ser definits en base a les capacitats i potencialitats de l’organització. Cada any, s’actualitza les Cartes i dóna comptes a la ciutadania i al Ple municipal del grau de compliment dels compromisos adquirits.
- Consulta les nostres cartes de serveis aquí
Data d’actualització: 17.04.2024
Consell d’administració
President: Sr. Antoni Suárez Pizarro
Vicepresident: Sr. Dimas Gragera Velaz
Consellera Delegada: Sra. Ana María Muñoz Martínez
Conseller Delegat: Sr. Fernando Hernández Baena
Secretari: Sr. Antonio Luis Peralta Garcera
Consellers i conselleres:
Sra. Ana Muñoz Martínez
Sr. Fernando Hernández Baena
Sra. Nicolasa Villena Córdoba
Sra. Maribel Cárdenas Jiménez
Sr. Raúl Espinosa González
Sr. Manuel Onieva Rodríguez
Sra. Laia Muñoz Aldana
Gerenta:
Lourdes Terrés Vidiella
Data d’actualització: 11.10.2024
Actes del Consell d’Administració
2024
ACTA num. 2 amb data 28.06.2024
ACTA num. 1 amb data 21.03.2024
2023
ACTA num. 8 amb data 01.12.2023
ACTA num. 7 amb data 27.11.2023
ACTA num. 6 amb data 29.09.2023
ACTA num. 5 amb data 12.07.2023
ACTA num. 4 amb data 14.06.2023
ACTA num. 3 amb data 24.05.2023
ACTA num. 2 amb data 29.03.2023
ACTA núm. 1 amb data 01.02.2023
2022
ACTA num. 5 amb data 21.11.2022
ACTA núm. 4 amb data 29.09.2022
ACTA núm. 3 amb data 23.05.2022
ACTA núm. 2 amb data 30.03.2022
ACTA núm. 1 amb data 23.02.2022
2021
ACTA núm. 5 amb data 28.10.2021
ACTA núm. 4 amb data 16.09.2021
ACTA núm. 3 amb data 22.07.2021
ACTA núm. 2 amb data 03.06.2021
ACTA núm. 1 amb data 25.03.2021
2020
ACTA núm.4 amb data 27.11.2020
ACTA núm. 3 amb data 01.10.2020
ACTA núm. 2 amb data 14.05.2020
ACTA núm. 1 amb data 27.02.2020
2024
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2023
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2022
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2021
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2020
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2019
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2018
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
2017
Personal d’estructura i serveis [clic aquí]
Personal de plans d’ocupació [clic aquí]
Data propera actualització: Gener 2025
Pla Estratègic 2021 2024 de Grameimpuls és el full de ruta de l’empresa municipal per als propers anys. El document és fruit d’un intens procés de participació interna que ha culminat amb una reformulació dels reptes i objectius de futur. Un horitzó que hem dibuixat d’acord amb els nostres valors, posant al centre de l’activitat les persones, i sense perdre de vista el context canviant.
- Pla estratègic 2021 – 2024
- Pla estratègic 2016 – 2020
- Pla estratègic 2009 – 2015
- Pla d’actuació 2024 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2023 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2022 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2021 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2020 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2019 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2018 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2017 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2016 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2015 | Grau d’acompliment | Informe d’avaluació
- Pla d’actuació 2014 | Grau d’acompliment
- Pla d’actuació 2013 | Grau d’acompliment
Data d’actualització: 10.05.2024