actualitat

  • 14 | 06 | 2022

    La fidelització de la clientela centra la propera formació empresarial

    El taller s’impartirà els dies 20, 22 i 27 de juny en modalitat virtual

    La propera formació empresarial estarà dedicada a la captació de clientela. El taller, que porta per títol «Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar els clients i les clientes», s’impartirà en modalitat virtual els dies 20 (de 13:45 a 16:45h), 22 (de 14 a 16h) i 27 de juny (de 13:45 a 16:45h ). L’objectiu d’aquesta formació aprendre les tècniques per fidelitzar i retenir clientela, a través de l’empresa i la marca.

    Caldrà que les persones inscrites disposin d’una bona connexió a Internet així com d’un dispositiu (mòbil, tauleta, portàtil o PC). Les instruccions d’accés a la plataforma formativa es faran arribar a les persones inscrites per correu electrònic. Les inscripcions les podeu fer clicant aquí. Més informació al 93 466 52 24.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades