actualitat

  • 4 | 11 | 2024

    La cinquena edició del programa de foment de la contractació pública començarà l’11 de novembre

    El mòdul serà introductori i forma part d’un itinerari per assessorar a les empreses del territori a presentar-se a licitacions públiques

    La cinquena edició del programa de foment de la contractació pública començarà el proper 11 de novembre amb una formació introductòria de doble sessió (11 i 13 de novembre, de 16 a 18 hores) sobre aquest tipus de procediment administratiu. El taller, que posa en marxa la nostra Àrea d’Emprenedoria i Empresa, s’impartirà en modalitat virtual i forma part d’un itinerari més ampli que pretén encoratjar a les empreses del territori a presentar-se a licitacions públiques. El programa també inclou assessorament i seguiment personalitzat.

    Les principals destinatàries del programa són les petites i mitjanes empreses, tant si tenen experiència prèvia com si no la tenen. També poden participar-hi persones emprenedores interessades en conèixer el funcionament de les licitacions, així com professionals de l’assessoria empresarial o tècnics/es municipals que vulguin millorar la seva capacitació.

    Quatre mòduls formatius

    Les accions programades són cinc en total. A més de la del dia 11 i 13 de novembre («Introducció a la contractació pública»), estan previstes les següents: Procés de licitació i solvència de l’empresa» (18 i 20 de novembre, de 16 a 18 hores); «Redacció de propostes de licitació» (25 i 27 de novembre, de 16 a 18 hores); «Comunicació electrònica amb l’administració» (2 i 4 de desembre, de 16 a 18 hores) i «Formalització i seguiment del contracte» (9 i 11 de desembre, de 16 a 18 hores).

    A més de les formacions, s’oferirà assessorament personalitat. Per poder-se acollir, serà requisit indispensable que la persona hagi participat almenys en un mòdul formatiu. Podeu accedir a les sessions programades a través d’aquest l’enllaç. Les persones interessades a participar a l’Itinerari de contractació pública poden contactar amb l’Àrea d’Emprenedoria i Empresa trucant al 93 466 52 24 o enviant un correu electrònic a empresa@grameimpuls.cat.

    Accés a la contractació pública

    El passat 16 d’abril el Govern de la Generalitat va fer un nou pas en el seu objectiu estratègic de facilitar l’accés de les petites i mitjanes empreses a la contractació pública. Amb aquesta finalitat, ha aprovat, d’una banda, un conjunt de 13 mesures i 9 actuacions específiques per fomentar i millorar la participació de les pimes en les licitacions públiques d’obres, béns i serveis i, de l’altra, una guia de bones pràctiques en aquesta matèria, adreçada especialment als òrgans contractants de les administracions de Catalunya i del seu sector públic.

    El programa municipal s’alinea amb aquest propòsit apropant al teixit productiu local la compra pública i rep finançament de la Diputació de Barcelona.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades

    Grameimpuls es manté com punt Reempresa

    L’Ajuntament ha signat amb Diputació de Barcelona la renovació fins al 2027 del conveni amb Reempresa, un programa per evitar el tancament de negocis en funcionament mitjançant el traspàs a persones emprenedores.
    Etiquetes: Grameimpuls , reempresa
    +

    Grameimpuls participa un any més al Biz Barcelona

    Els propers 23 i 24 d’octubre tindrà lloc el BIZBarcelona, la trobada anual per presentar a les empreses i persones emprenedores serveis i solucions per crear o consolidar els seus negocis

    Nova trobada d’ ENXARXADES, networking d’Emprenedoria femenina

    La segona sessió d’ENXARXADES, que tindrà lloc el dimecres 16 d’octubre, de 13:30 a 16:30 hores a La Ciba, girarà al voltant de la temàtica “la importància del benestar emocional per a les dones”.

    Atorgats els ajuts a l’autoocupació

    La subvenció ha finançat 300.000 euros, amb un import de 4.281 euros de mitjana per persona beneficiària.