actualitat

  • 4 | 11 | 2024

    La cinquena edició del programa de foment de la contractació pública començarà l’11 de novembre

    El mòdul serà introductori i forma part d’un itinerari per assessorar a les empreses del territori a presentar-se a licitacions públiques

    La cinquena edició del programa de foment de la contractació pública començarà el proper 11 de novembre amb una formació introductòria de doble sessió (11 i 13 de novembre, de 16 a 18 hores) sobre aquest tipus de procediment administratiu. El taller, que posa en marxa la nostra Àrea d’Emprenedoria i Empresa, s’impartirà en modalitat virtual i forma part d’un itinerari més ampli que pretén encoratjar a les empreses del territori a presentar-se a licitacions públiques. El programa també inclou assessorament i seguiment personalitzat.

    Les principals destinatàries del programa són les petites i mitjanes empreses, tant si tenen experiència prèvia com si no la tenen. També poden participar-hi persones emprenedores interessades en conèixer el funcionament de les licitacions, així com professionals de l’assessoria empresarial o tècnics/es municipals que vulguin millorar la seva capacitació.

    Quatre mòduls formatius

    Les accions programades són cinc en total. A més de la del dia 11 i 13 de novembre («Introducció a la contractació pública»), estan previstes les següents: Procés de licitació i solvència de l’empresa» (18 i 20 de novembre, de 16 a 18 hores); «Redacció de propostes de licitació» (25 i 27 de novembre, de 16 a 18 hores); «Comunicació electrònica amb l’administració» (2 i 4 de desembre, de 16 a 18 hores) i «Formalització i seguiment del contracte» (9 i 11 de desembre, de 16 a 18 hores).

    A més de les formacions, s’oferirà assessorament personalitat. Per poder-se acollir, serà requisit indispensable que la persona hagi participat almenys en un mòdul formatiu. Podeu accedir a les sessions programades a través d’aquest l’enllaç. Les persones interessades a participar a l’Itinerari de contractació pública poden contactar amb l’Àrea d’Emprenedoria i Empresa trucant al 93 466 52 24 o enviant un correu electrònic a empresa@grameimpuls.cat.

    Accés a la contractació pública

    El passat 16 d’abril el Govern de la Generalitat va fer un nou pas en el seu objectiu estratègic de facilitar l’accés de les petites i mitjanes empreses a la contractació pública. Amb aquesta finalitat, ha aprovat, d’una banda, un conjunt de 13 mesures i 9 actuacions específiques per fomentar i millorar la participació de les pimes en les licitacions públiques d’obres, béns i serveis i, de l’altra, una guia de bones pràctiques en aquesta matèria, adreçada especialment als òrgans contractants de les administracions de Catalunya i del seu sector públic.

    El programa municipal s’alinea amb aquest propòsit apropant al teixit productiu local la compra pública i rep finançament de la Diputació de Barcelona.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades

    Últims dies per sol·licitar l’ajut de fins a 15.876 € a l’emprenedoria per a joves

    El termini per fer la tramitació electrònica finalitza el 15 de juliol a les 14 hores

    Novetats en el Kit Digital: 1.000€ més per a les empreses de 0 a 3 persones treballadores

    A més, s’incorpora la possibilitat d’adquirir un ordinador nou per aquesta mateixa tipologia de pime

    Programada una sessió informativa sobre el coworking de La CIBA

    La trobada serà dimecres, 3 de juliol, de 9:30 a 10:30h

    Grameimpuls participa a la Summer Camp de La CIBA

    Ho farà amb diverses accions formatives en aquesta nova edició de l’escola d’estiu de l’equipament feminista