actualitat

  • 9 | 07 | 2024

    Les atencions immediates augmenten un 17% durant el primer semestre de l’any

    Des de gener i fins al juny, s’han gestionat més de 5.000 consultes sense cita

    Les atencions immediates que fa el personal del Servei d’Orientació Laboral han crescut un 17% durant el primer semestre de l’any. En total, des de gener i fins al juny, s’han atès 5.174 persones amb consultes d’abordatge immediat (durant els primers sis mesos de l’any passat es van atendre 4.417). En el mateix període, s’han gestionat 4.299 trucades telefòniques i s’han realitzat 1.593 entrevistes a través del servei de cita prèvia, un 56% de les quals a dones.

    Les atencions directes o de resposta ràpida que s’han gestionat durant els sis primers mesos de l’any han estat relacionades amb la sol·licitud d’informació a cursos, d’orientació laboral i/o l’assistència a tutories, entre d’altres. Es tracta d’atencions que requereixen una gestió al moment, és a dir, de persones que, sense cita prèvia, s’apropen a les oficines centrals de Can Xiquet per demanar informació sobre qualsevol qüestió vinculada amb la cerca de feina i l’orientació laboral. Després d’aquesta primera atenció, el personal tècnic les deriva a programes o altres recursos d’orientació laboral o les convoca a entrevistes posteriors atenent les seves necessitats.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades