actualitat

  • 6 | 11 | 2014

     Comprendre el comportament de les persones consumidores i conèixer com prenen les decisions pot ser molt útil per aconseguir vendes.

    El Neuromàrketing és una neurociència que aplicada a les vendes serveix per entendre  el comportament de les persones consumidores i conèixer com prenen les seves decisions. El dia 19 de novembre  de 16.00 a 20.00 de la tarda a la sala de Can  Sisteré (C/ Sant Carles s/n) s'impartirà la formació Neuromàrqueting: comprem emocionalment i ho justifiquem racionalment.

    La finalitat d'aquesta sessió és que les persones empresàries de la ciutat puguin millorar la comunicació a l'hora de negociar i vendre el seu servei o producte emprant el neuromàrqueting com a estratègia de venda. Al següent link es pot ampliar la informació sobre el contingut que es tractarà durant les quatre hores de la formació.

    L'assistència és gratuïta però cal formalitzar la inscripció prèviament contactant  amb el Servei de Foment Empresarial a través del telèfon 93 466 52 24, presencialment a l'av. Generalitat, 99-101 o bé enviant un correu a l'adreça formacue@grameimpuls.cat.

    Aquesta acció formativa pertany al Programa Integral de Foment de l’Emprenedoria de la Direcció General d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom, emmarcat al programa Catalunya Emprèn. Està subvencionada pel departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya dins del programa marc Catalunya Emprèn i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.

    Etiquetes:

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades