A Grameimpuls, SA, societat municipal de Santa Coloma de Gramenet, tenim com a MISSIÓ oferir serveis de qualitat orientats a satisfer les necessitats de les persones i les empreses, en els àmbits de l’ocupació i la promoció empresarial.
La nostra VISIÓ és ser un referent d’innovació i qualitat en les activitats que desenvolupem, amb els valors que guien la nostra actuació.
Els nostres VALORS són:
Responsabilitat: Actuació coherent i plenament compromesa amb la nostra missió, visió i valors a fi d’assolir l’eficàcia i eficiència.
Innovació: Capacitat d’aprenentatge, creativitat i flexibilitat, per afavorir la iniciativa i per anticipar-nos als canvis que ens pugui plantejar el futur.
Orientació de servei a la ciutadania: Orientació per conèixer, comprendre i satisfer les demandes de les persones i les empreses, i per actuar de manera proactiva en el seu abordatge.
Treball en equip: Col·laboració per tal d’integrar les diferents visions i compartir objectius a partir de la presa de decisions i l’aplicació d’una correcta gestió del coneixement.
Per aquest motiu ens comprometem a implantar, liderar, desenvolupar i mantenir un, Sistema de Gestió que inclou:
- Gestionar la qualitat dels nostres serveis segons els requisits de la norma internacional ISO 9001.
- Preservar el medi ambient, prevenir les actuacions contaminats i dissenyar estratègies davant del canvi climàtic mitjançant la gestió ambiental segons els requisits de la norma internacional ISO 14001.
- Garantir unes condicions de treball segures i saludables que previnguin la lesió i deteriorament de la salut, que eliminin els perills i riscos, amb el compromís de facilitar la consulta i participació de les persones treballadores en matèria de seguretat i salut en el treball, segons els requisits legals i de la norma internacional ISO 45001.
- Mantenir un comportament honest i íntegre amb les parts interessades, sota un model de responsabilitat social i empresarial, i seguint les indicacions del nostre Codi de Conducta.
- Integrar els aspectes socials, ambientals, ètics i de bon govern en la nostra activitat i estratègia per així maximitzar l’impacte positiu en els nostres grups d’interès.
- Afavorir la igualtat d’oportunitats i de gènere en tots els àmbits de la nostra actuació.
- Garantir que la comunicació i la informació sigui fluida amb la formació com l’element fonamental per a la nostra eficàcia.
- Complir amb la legislació vigent que ens aplica i d’altres requisits que l’empresa subscrigui.
- Establir uns objectius de gestió tenint present l’entorn en el que ens trobem, les nostres característiques i la nostra planificació estratègica.
- Millorar contínuament l’eficàcia del nostre Sistema de Gestió per cercar la satisfacció de tots els nostres grups d’interès.
- Sistema de gestió de la qualitat certificat en ISO 9001 des de l’any 2002.
- Sistema de gestió de la seguretat i la salut en el treball certificat en OHSAS 18001 des de l’any 2005, i en ISO 45001 des de l’any 2021
- Sistema de gestió ambiental certificat en ISO 14001 des de l’any 2005
- Sistema de gestió ètica i socialment responsable certificat en SGE21 de de l’any 2010
- Reconeixement d’Excel·lència Europea 300+ des de l’any 2013 fins octubre de 2015
- Serveis d’informació i orientació presencial i en línea, i d’intermediació laboral
- Programes d’experimentació laboral – Plans d’ocupació
- Cursos de formació ocupacional presencials i en línea
- Programes de la cartera de serveis del Projecte Treball als Barris
- Programes del catàleg de serveis de la xarxa de municipis
- Impartició del programa SEFED
- Accions formatives a mida subvencionades i bonificades (FUNDAE)
- Promoció de l’autoocupació i assessorament per a la creació i consolidació d’empreses
- Gestió de centres d’empreses