actualitat

  • 4 | 10 | 2016

    Sessió orientada a conèixer els beneficis que pot aportar el procés responsable i eficient de millora continua en l’organització i gestió de l’empresa, basat en la norma ISO 19600-2015.

    Grameimpuls, en col·laboració amb els Ajuntaments de Badalona i Sant Adrià de Besòs, organitza aquesta formació adreçada a administradors, directius i empresaris de tot tipus d’organitzacions, així com empreses i entitats que ofereixen orientació a persones emprenedores (gestors, assessors, advocats…).

    Els objectius de la formació són:

    • Informar de la normativa Compliance i de les responsabilitats de les persones jurídiques en làmbit de la seva activitat professional
    • Conèixer com es pot aplicar i treure rendiment a la nova normativa
    • Fer de l’ètica i de la transparència el nostre comportament professional
    • Analitzar com podem adaptar els canvis legislatius a l’activitat de l’empresa

    Us detallem a continuació els continguts de la sessió, que serà impartida pels experts Bruno Léger i Conxita Íñiguez:

    Continguts del Compliance 19600

    • Àmbit d’aplicació
    • Organigrama del sistema de gestió del Compliance
    • Funció i sistema de gestió del Compliance
    • Compliance com a cultura de l’organització i sistema de millora continua
    • Obligacions del Compliance: identificació, anàlisi, avaluació i evitació dels riscos

    Corporate Compliance o la responsabilitat penal de les persones jurídiques

    • Concepte
    • Tipus de responsabilitat i casos d’exempció de responsabilitat
    • Models d’organització i gestió que permeten l’exempció o l’atenuació de la responsabilitat
    • Activitats tipificades penalment
    • Sistema de sancions

    La formació tindrà lloc el dia 6 d’octubre (de 09.30 a 13.30), al Servei de Foment Empresarial de Grameimpuls (avinguda Generalitat, 99-101 de Santa Coloma de Gramenet). L'assistència serà gratuïta prèvia inscripció ja que les places són limitades. La inscripció es pot tramitar amb el Servei de Foment Empresarial al telèfon 93 466 52 24, presencialment a l'adreça abans esmentada, o bé en aquest  [enllaç]. Serà imprescindible aportar nom i cognoms, DNI/NIE, telèfon i adreça electrònica, així com d'altres dades complementàries: situació laboral, data de naixement, adreça postal, darrers estudis oficials cursats i, si es té empresa creada, el nom i la forma jurídica de la mateixa.

    Aquesta acció es realitza amb el suport de la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu i està subvencionada pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en el marc de Programes de suport al desenvolupament local.

    Etiquetes:

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades

    Novetats en el Kit Digital: 1.000€ més per a les empreses de 0 a 3 persones treballadores

    A més, s’incorpora la possibilitat d’adquirir un ordinador nou per aquesta mateixa tipologia de pime

    Programada una sessió informativa sobre el coworking de La CIBA

    La trobada serà dimecres, 3 de juliol, de 9:30 a 10:30h

    Grameimpuls participa a la Summer Camp de La CIBA

    Ho farà amb diverses accions formatives en aquesta nova edició de l’escola d’estiu de l’equipament feminista