actualitat

  • 28 | 11 | 2012

    Els ciutadans qualifiquen amb un notable alt els serveis que ofereix Grameimpuls segons els Cercles de Comparació Intermunicipal dels Serveis Locals d’Ocupació organitzats per la Diputació de Barcelona.

    Els usuaris evaluen amb una nota de 8,9 sobre 10 la seva satisfacció pel servei que reben des de Grameimpuls. És la dada més destacada que es desprén dels Cercles de Comparació Intermunicipal que per tercer any consecutiu ha  analitzat la qualitat de la nostra gestió i oferta com a empresa municipal vinculada a la inserció laboral. Un instrument creat per la Diputació de Barcelona amb una metodología que consisteix en definir i validar de forma consensuada, entre els 32 municipis participants, un seguit d’indicadors que permeten un anàlisi de resultats, i la comparació entre els diferents municipis participants per identificar bones pràctiques. Aquest treball suposa un espai de reflexió, d’intercanvi d’experiències i de posada en comú de problemàtiques i situacions concretes  que permet tenir mes elements per prendre decisions que millorin el servei prestat a la ciutadania.

     

    Les dades amb les que es treballen son del darrer exercici tancat, que coincideix amb anys naturals. Així doncs en aquesta edició s’ha treballat amb dades del 2011 i aquest fet ens permet conèixer els diferents aspectes del nostre servei de forma pràcticament immediata i amb el temps suficient com per a poder corregir si és necessari les desviacions que es puguin donar.

     

    Fruit d’aquest treball s’han pogut conèixer quins son els punts forts de la nostra gestió i que destaquen per sobre del promig de la resta de municipis participants. Entre d’altres es troben:

    • El Servei Local d’Ocupació de Grameimpuls a atès al 54,2% de la població aturada de la ciutat.
    • El 65% de les persones ateses han realitzat orientació laboral.
    • Es realitza un promig de 8 actuacions a les persones que assisteixen al nostre servei.
    • El promig d’hores de formació respecte al total d’usuaris és de 519 hores.
    • Les persones assisteixen un promig de 12 vegades a l’Espai de Recerca Activa de Feina.
    • El 31,9% de les empreses de la nostra base de dades han rebut una visita tècnica.
    • La mitjana d’actuacions per empresa visitada és de 7.
    • El 30,4% de les persones usuaries del nostre servei han trobat feina.
    • La satisfacció dels nostres usuaris és de 8,9 sobre 10 punts.

     

    Tot i així continuem treballant en la millora continua del nostre servei, principalment en la atenció directa de les persones i la captació d’ofertes de treball que ens han de proporcionar un increment desitjat del percentatge d’inserció laboral dels nostres programes.

    Etiquetes:

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades

    Exhaurides les places per participar a la 3a edició de l’Emprenedona

    S’ha obert, però, una llista d’espera per a la propera convocatòria

    Les soft skills protagonitzen la propera formació empresarial

    El taller tindrà lloc els dies 14, 19 i 21 de novembre en format virtual

    Una vuitantena de joves de Santa Coloma finalitza la seva formació de la Casa d’Oficis

    Els i les joves han rebut coneixements teòrics i pràctics durant un any

    La cinquena edició del programa de foment de la contractació pública començarà l’11 de novembre

    El mòdul serà introductori i forma part d’un itinerari per assessorar a les empreses del territori a presentar-se a licitacions públiques