Els professionals de la informació – personal directiu, gerents, personal administratiu, comercials…- de les petites i mitjanes empreses s’enfronten cada dia a un alt volum de comunicacions per gestionar: reunions, correus electrònics, missatges i trucades telefòniques, missatges de tasques de la seva agenda, etc. Alhora, han de gestionar el seu temps de forma eficient per ser més competitius: recerca d’informació, elaboració de documents, etc.
Existeixen eines que ajuden a gestionar el temps, la informació, les tasques i els col·laboradors de forma eficaç. En aquesta sessió, es repassaran quins són els principals problemes amb què es troba el personal directiu de moltes pimes en el seu dia a dia i com afecten la seva productivitat, i es donaran solucions per a un millor ús de la tecnologia en les seves activitats habituals.
El seminari està organitzat pel Servei de Foment Empresarial de Grameimpuls i s’impartirà el dia 26 d’abril a Can Sisterè de 16 a 20 hores. Les inscripcions són gratuïtes i podeu fer-les trucant al 934665224, enviant un e-mail a cue@grameimpuls.cat o bé a través de la nostra plana web. Les places són limitades. Us hi esperem!