actualitat

  • 15 | 12 | 2023

    Sessió informativa sobre els ajuts a la digitalització

    L'acció tindrà lloc dilluns, 18 de desembre

    Nova sessió informativa sobre els ajuts municipals a la digitalització. L’acció tindrà lloc dilluns 18 de desembre de 14:30 a 18:30 hores en modalitat virtual. Cal que les persones inscrites disposin d’una bona connexió a Internet, així com d’un dispositiu (mòbil, tauleta, portàtil o PC). Les instruccions d’accés a la plataforma formativa es faran arribar a les persones inscrites per correu electrònic.

    Els nous ajuts, en què l’Ajuntament destinarà 169.412 euros, permetrà a les empreses impulsar millores en la digitalització dels seus negocis. Les empreses que s’hi adhereixin podran recuperar fins al 75% de les despeses i inversions que hagin realitzat en disseny i allotjament de pàgines web; en posicionament a Internet; i en gestió o campanyes en xarxes socials, entre d’altres. Les despeses hauran d’haver-se realitzat a partir de l’1 de gener de 2022 i fins al 31 de març de 2024.

    Acompanyament a pimes i persones autònomes

    El nostre Servei de Foment Empresarial oferirà acompanyament a les pimes i persones autònomes per preparar els expedients de sol·licitud, que es podran presentar a l’Oficina d’Informació i Atenció al Ciutadà (plaça de la Vila 1), prèvia cita, o per internet si es disposa de certificat digital. Les empreses beneficiàries caldrà que hagin participat o participin en algun dels programes de digitalització impulsats per l’Ajuntament a través de Grameimpuls, com ara al programa Treball, Talent i Tecnologia i al #SocDigital.

    COMPARTEiX EN XARXES

  • Notícies relacionades