Un total de 196 persones – 129 dones i 67 homes – han participat aquest any als cursos de formació empresarial que programa el centre d’empreses de Can Peixauet. Entre gener i desembre, s’han realitzat 17 píndoles formatives que han suposat 82 hores de formació. L’objectiu de les accions, que els usuaris i usuàries puntuen amb un excel·lent (9,1 sobre 10), és oferir-los eines per desenvolupar i consolidar el seu projecte empresarial.
Al llarg d’aquests dotze mesos, el centre d’empreses Can Peixauet de Grameimpuls ha programat formacions sobre màrqueting digital, xarxes socials, tant des del punt de vista comercial (LinkedIn o Instagram) com des del punt de vista de les noves oportunitats d’autoocupació (youtubers, influencers…), així com sessions enfocades a l’entrada en vigor de la nova llei del treballador autònom o accions en clau de gènere.
La majoria de participants de la programació d’enguany són de Santa Coloma (un 64%), tot i que també s’han format persones de Badalona, Sant Adrià de Besos o Barcelona, entre d’altres. Una altra dada d’interès és el nivell de formació de les persones participants: més de la meitat tenen estudis superiors.
L’oferta formativa de l’any vinent s’està planificant i estarà disponible a partir de finals de gener de 2019. Com cada any, les persones interessades en la formació empresarial poden omplir una enquesta per determinar de quina temàtica els agradaria que tractessin les properes accions. Està disponible en aquest enllaç.